Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/100Prins Willem Corel: 1/100 (van ABrouwer) [wip]
het is een pareltje geworden andy ik heb ze al meerdere keren gezien tijdens de bouw en stond telkens met met open mond te kijken hoe je op deze schaal zoiets mooi kunt realiseren
stuur een berichtje naar ron om ze bij model van de maand te zetten
Na een lange periode van stilte toch weer een bericht van de bouwer van de Prins Willem:
Helaas ben ik wegens reuma in beide handen al een aantal jaren niet meer in staat verder te bouwen alle therapieën hebben onvoldoende geholpen, zo zal de geplande roeiboot voor op het dek niet meer gebouwd kunnen worden
Ik wens u allen vele uren bouwplezier.
Wat een knappe drijver zeg, veel detail en mooi verfwerk. Top! Zonde te moeten lezen dat de reuma al jouw modelbouw- en ander plezier vergalt...sterkte man!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.