Hallo Roy het is lang geleden he? Ik heb die t-shirt gemeten en kom uit op ongeveer 0,3 mm ik moet wel zeggen dat er wel verschillende diktes van shirt's zijn deze was van een vroeger werk en was van niet al te goede kwaliteit wil zeggen zeer dun , want die van vw die we kregen die waren veel dikker , ik denk van de zeeman of wibra dat die aan de dunne kant zijn , verder werkt het goed en een voordeel is dat je ze zelf kan kleuren
Ja Roy op foto zie je nog veel fouten ik zal proberen ze er nog uit te schuren ik heb schuurpapier van 12000 dat zal wel fijn genoeg zijn zeker en dan goed polieren heet dat bij ons dat is met polierpasta er terug blink op te krijgen
Ik ben nu op zoek naar hoe ik luidsprekers kan namaken want achterin komt een grote basskast , met de houten vloer ben ik nog niet klaar ik moet nog schuren en schuren tot ik de gewenste dikte heb zodat het soldeersel plat geschuurd is zodat het het uitzicht krijgt van de strippen tussen de houten delen
Zo dat was het ongeveer het was wel een hele aanpassing om me gewoon te maken op mijn nieuwe stekje maar nu zit ik goed , nog juist de spuitcabine maken ben nog op zoek naar een oude nog werkende dampkap er staan er paar op het net maar dat is wel aan de zee of zo ik wacht wel af er komt er wel een boven daar heb ik nogal geluk in mijn bureelstoel die was zo goed als nieuw die heb ik ook gratis op het net gevonden de kinderen wilde die niet meer , en ons Marckse is daar sofort naar toe gereden een gouden zaak
Alle Roy tot een volgende up-date