Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anders / onbekendProject , " The Time Machine 2002 " , garage resin kit van Randy cooper [DONE]
Laatste plate werk was terug , en gelijk door , de houten accu buizen houder is nu voor zien van tand deksel en bedrading aangesloten via onderkant , de bol heeft nu een gouden hardware part en moet er nog eentje krijgen , de 6 kant M1 schroefjes zitten er allemaal op .
de koperen buitenwielen kunnen nu verbonden worden met de binnen wielen en ik zal dit wiel as gedeelte apart opbouwen op apart standaard en later in een keer plaatsen .
Het blijft mooi die onderdelen die uitbesteed zijn aan een plating service, maar gebeurd dit gewoon hier in Nederland of laat je dat in het buitenland doen Bubble?
Waww en als zovelen zit ik hier ook sprakeloos te genieten van vol bewondering voor jou werk, al is het wel Door dit topic dat ik de film gelijk van onder het stof heb gehaald en heb genoten met een glaasje wijn
de wielen zijn bijna klaar , heb ze nu voor 90 % klaar op de as , alleen op de uiteinden twee borgtandwielen en extra spring bladen ertussen zetten , de laatste gouden dop met tralies zit nu in de bol .
ik wacht nu op decal sheets om me eigen graden bogen decals te maken voor de binnenkant wielen .
Eerste clear coat laag zit erop en van de week de hele boel monteren final monteren op de as zodat de as in een keer geplaats kan worden . en de rest
aan een kant is het wiel met glazen panelen meer op gespreid en dan draait ie in de film full speed , andere kant heb ik meer gesloten gelaten , dan draait ie langzaam of is gestopt en de mechanisme panelen zullen dan geen centrifugale kracht weer naar beneden komen .
twee uitstraling :0
De wielen zijn nu voorzien van rondom zelf geprint decals met gradenbogen erop , toen de constructie als een shaslick in elkaar opgebouwd , allen aan uiteinden komen nog veer plaatjes , dan kan ik ver met de vlonder opbouw druk meters plaatsen de railing en wat klaine details en de base opbouw , ik zit nu op 80% .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.