Dank je luitjes , anyway , hier het reparatie overzicht , complete wiel set eruit gehaald en toen corrigeren
![Smile :) :)](http://www.modelbouwen.be/images/smilies/1/smile.gif)
is goed gelukt , koste alleen bijna een week gezien voorzichtigheid .
zoals op eerste foto zie je het gele rondje met kruis , zo had ik het en het zwarte cardan gedeelte paste niet meer en moest dus 2 cm naar links geplaats worden
voorzichtig met slijptolblad in koperen rand insnijden en daarna met speciaal kunststof pen naar links tikken
toen weer voorzichtig afwerken en afspuiten en daar was ie weer
toen de hele handel weer teug plaatsen en weer verder .
het poppetje kreeg ik binnen Emma , een kijken hoe het stond en voor de grote de liniaal erbij
toen verder met de druk meters die via vlonderkast en bol verbonden zijn gemonteerd , die was wel een pierwerkje , ik had al gaatjes in de bol aan gebracht voor het verkoperen ( 1 mm ) en kan de nageltjes zo door klem houden van pijpjes in bol bevestigen ..
toen verder met de koperen railing met houders die rondom de vlonder geplaats moest worden , had het model qua contour al in het begin gebogen dmv spannen met nagels houten plank en dremel gas brander .
toen de zilver tandwiel spuiten en plaatsen en de gouden handbreak spuiten en plaatsen , moet alleen nog messing tussenstangentje tussen .
gezien ik toch Alexander Hartdegen erbij wilde hebben en wel zitten in zin stoel en grijpend naar hendel heb ik een tijdelijk pas stoeltje gemaakt op de zelfde afstanden als op de vlonder , dit gaat naar Annemarie Kwikkel die Alexander zal maken .
NU verder met de uiterste bovenin de wielen de bladveren , die eerst maken uit styreen , spuiten en plaatsen , hierna komt nog een bouw schoot en dan de eind foto's weer
tot zover ..