Jordic: Wil jij weer eens de titel veranderen a.u.b want deze diorama is voor mij af.
Nieuwe titel: Pruissische-abteilwagen-C3 (189? – 1950) ww2.
Hartelijk dank.
Ik kreeg tijdens bezoek aan winkel deze loco.. in het oog en vond die wel woest om eens te maken en schafte mij gelijk 2 wagons aan om een diorama te maken die oorspronkelijk 90*35*3cm ging worden.
Toch is het net de loco die me in problemen bracht omdat die merendeels alleen werd gebruikt om te rangeren en korte afstanden in het middengebergte van Duitsland.
Zelf kon ik geen verhaal verzinnen.
Daarom kreeg ik het idee om een treinwagen zelf te maken en de uitdaging aan te gaan om een deel met karton te maken om de rondingen te verkrijgen aan de zijwanden versterkt met plastiek.
De goederenwagon G10 van thunder is zeker een aanrader doordat die gewoon compleet is een zeer aangenaam om te bouwen.
Dus nu het besluit is genomen om alles om te gooien werd de loco gehalveerd om tot een bijzaak te komen en de Pruissische- abteilwagen –c3 de aandacht krijgt.
Wat u ziet is dat de er gerangeerd is geweest en de trein in de juist richting kan vertrekken.
Bedankt voor degene die komen kijken zijn en nog meer bedankt aan de mensen die commentaar hebben achter gelaten.