Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
een ander detail viel me op vandaag en ik kreeg gelijk , de airvents moeten wat naar de boxersbody gebogen worden ...boven de houtkachel wat opwarmen , buigen ... wat laten afkoelen en terug lijmen
misschien de bovenste airvents ook uitcutten nu we toch bezig zijn he
missie geslaagd airvents gebogen en op hun plaats gelijmd
eerst drogen en dan morgen afwerken op ipms artevelde challenge
ze komen onderaan niet tegen de carroserie er is plaats tussen beide , later misschien nog rubbers monteren
niet slecht, maar staan deze niet meer naar buiten gedraaid in plaats van recht naar voor? Ik bedoel de buitenste onder een 10° naar buiten gedraaid, en de binnenste onder ongeveer 45°
na wat studie en een opmerking van een collega rc tanker , viel mijne euro ... had in mn enthousiasme net voor mn nachtshift de smokers recht erop gekeefd in plaats van van deze schuin te plaatsen zoals de foto in mn boek , niet naar gekeken natuurlijk en vlug vlug erop gekleefd net voor het werk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.