Hallo Forum,
Peperbus meldt zich weer present. Het is door "dringende hobbies" al weer acht maanden geleden, maar sinds vorige week "zit hij weer in de doos"
Ik werd ook "opgeschrikt" door de najaarsschoonmaak dus om het WIP predikaat te verdienen ben ik maar weer aan de slag gegaan!
Het heeft allemaal wat lang geduurd maar het "heilig vuur" is nog niet helemaal aanwezig
en dan pak je niet zomaar weer de draad op. Ik heb vandaag hoofdzakelijk naar carrosserie zitten staren om weer even "kennis te maken". Verder heb ik wat fouten uit het verleden hersteld:
een daarvan was een pootje dat ik te kort had afgezaagd. En dat is een heel belangrijk pootje omdat daar de achterveer aan vast zit...een soort achillespees dus.
Ik heb met de handboor een gat geboord ....pfffff .....in een bronssoort en toen een tap erin gedraaid zodat er een boutje in kon.
koppie van het boutje af en een koper staafje erom heen....vast lijmen en op maat brengen
beetje onduidelijk, maar hier zit er weer een nieuw pootje aan dat weer in het frame gelijmd kan worden. Doet me plezier dat ik nog met creativiteit problemen kan lossen dis dat beloofd wel weer wat voor de komende maanden