Je bouwt erg mooi en het ziet er allemaal zeer verzorgt uit man.
... zij het, dat ik zou overwegen om de volgende keer wat (Tamiya) afplaktape te gebruiken om de kleuren van elkaar te scheiden. Nu zie je, vooral op de stoel rechts op de foto, dat je te ver bent gegaan met de gele verf en dat er op het kussen voor ook wat gele verf zit. Nu je niet omschrijft of dit als definitieve versie bedoeld is, kan ik niet dan die opmerking toch even maken. Als je de tape twee keer op plastic of iets anders glads plakt, en er daarna weer afhaalt, heeft hij voldoende 'tack' verloren om je verflaag niet te beschadigen. Als hij toch je verflaag beschadigt, zul je de volgende keer primer moeten gebruiken
Daarnaast zijn beide stoelen, vooral de rechter, nog niet mooi op kleur wat het geel betreft. Daar mogen nog 3 laagjes overheen, zou ik zeggen. Gele verf is toch al erg moeilijk om dekkend te maken, het beste kun je eerst een laagje wit spuiten en daarop de laagjes geel.
Op een schaal 1/72 is een beetje verf verkeerd niet zo erg en goed begrijpbaar, maar op 1/12 zul je later spijt krijgen dat je het niet nauwkeuriger deed. Je wilt het ding toch met trots aan je familie kunnen laten zien e.d., neem ik aan en dan zijn dit makkelijk te voorkomen foutjes.
Wat ik wel erg goed vind, is de bruine leerverf. Die heb je mooi uitgekozen en past prima bij het onderwerp. Bovendien zit ze er goed op.
Qua kleur, zou ik eerst kiezen wat de exterieurkleur is en daarna pas het interieur. Ikzelf vind het wel een mooie combi zo, zou zelf eens kijken wat Ford origineel in de aanbieding heeft en daar mijn inspiratie vandaan halen.