Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwRevell 1/12 Shelby GT500 door JordiC [wip]
weer een beetje vordering...
ik vind de decals van goede kwaliteit. Ik ben geen decal fan, daarom bouw ik ook geen rally wagens :p
maar degene uit deze doos vind ik tot nu toe goed (het zijn wel allemaal kleintjes tot nu toe)
Inderdaad Jordi, de wikkelingen van de veren. Je hebt daar nog een aantal open plekken in de kleur.
Wat je ook zou kunnen proberen is de veerpoot eerst volledig rood te schilderen.
Vervolgens met een fijne zwarte markeerstift de openingen tussen de wikkelingen inkleuren.
Dus eigenlijk het omgekeerde van wat je normaal zou doen.
nog wat schilderwerkjes gedaan en al 3 van de 4 wielen geplaatst...
Ook dingen moeten teruglijmen bij het plaatsen van die wielen zijn er stukken van de ophanging losgekomen
Kleurtje is gekozen
dit is al een eerste maal aangebracht in de motorruimte
en dan als ik een héél véél goesting heb, de airbrush gebruiken om de body te spuiten
Enkele snelle foto's hoe de stand van zaken is...
en een vraagje:
zou ik de letters op de deksels ook in het blauw zetten?
Ik moet toch nog eens met zilverkleur over de deksels...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.