K
KillerRu
Guest
Dat word inderdaad een hele zaak, je gaat waarschijnlijk driedubbel moeten controleren. Ik duim alvast op een goede afloop :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je, dat zal ik nodig hebben...Dat word inderdaad een hele zaak, je gaat waarschijnlijk driedubbel moeten controleren. Ik duim alvast op een goede afloop :p
wat is de beste manier om de relingen te bevestigen zonder dat je lijmsporen ziet en dat ze er toch stevig aanhangen?
Het schiet al aardig op. Je kunt hiermee zien dat de details toch altijd de doorslag geven bij een project. Het model gaat hiermee leven. In ieder geval ziet het er allemaal strak uit.
Ron.
net het prijskaartje van dit pronkstuk gezien! Ik viel bijna achterover!
Hah, mja dat kan ik inderdaad wel geloven, het is dan ook een pronkstuk hé waar je best je tijd in steekt en niet snel even overvliegt want bij zo'n stukken is het detail dat telt héTja, op dit moment kost de complete kit 700 euro. Dat is een flinke pot geld.
(en daar komt de PE set nog bij...)
Maar je bent wel 2 tot 3 jaar van de straat.
Cheers, Rinie
wow die touwtjes zien er niet makkelijk uit, je gaat nog wat werk hebben die in vorm te krijgen? En heel mooi gewerkt met de schoorstenen. Ze staan, zoals het moet, recht op een lijntje
Hoi Rinie,
De schoorstenen zitten er netjes op en in het geheel ziet het er mooi en verzorgt uit.
hoi,
bedankt voor de info. Is het geen optie om de lussen te maken van dunne koperdraad? als je bvb een coax-kabel (van de tv) ontmanteld, en je neemt 3 of 4 van de draadjes die aan de buitenmantel zitten, kan je op een eenvoudige manier zelf "touwtjes" maken, die gemakkelijk in vorm te brengen zijn. gewoon de strengen netjes naast elkaar houden en voorzichtig ronddraaien. Ik gebruik dit soms ook om staalkabels te simuleren die op pantservoertuigen komen 1/72.
Dat ziet er netjes uit Rik.Hoi, ik had dan wel niet zulke mooie pe enzo. En ook heb ik de gehele opbouw zelf gemaakt, maar ik heb het zo gedaan.
Bedankt voor dit mooie compliment!amai zeg ik zit al uren te kijken naar uw bouw fases en zit met mijn mond open van het resultaat.
Heb van het begin gekeken,mijn vrouw heeft er ook eentje staan,weet enkel niet welke schaal.
Maar volgens ik zo zie moet die ongeveer een goeie 90 CM worden.
We zullen veel naar uw fases kijken om zo juist mogelijk details te verwerken.
Schitterend gedaan.