Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag heb ik weer een paar uurtjes kunnen knutselen.
Allereerst heb ik de roosters rond de voet van de schoorstenen geverfd en geplaatst. Dit zijn PE delen:
Vervolgens ben ik begonnen met de voorbereidingen voor de tuigage van de schoorstenen.
Vanaf iedere schoorsteen lopen er 12 (6 aan elke kant) stalen kabels van de schoorsteen naar het dek.
Hiervoor moeten oogjes op het dek worden aangebracht.
Ik heb malletjes gemaakt om de gaatjes op de goede plek af te tekenen:
Met een handboortje heb ik de gaatjes geboord en de oogjes erin gelijmd:
24 gedaan (stuurboord), nog 24 te gaan (bakboord). Doen we morgen...
Vandaag heb ik flink geworsteld met de tuigage van de schoorstenen...
Het valt niet mee om die draadjes strak je krijgen. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar ik heb nog een lange weg te gaan...
Gelukkig zijn er nog tal van ander klusjes!
Zo heb ik nog wat ventilatie schachten gemaakt:
wauw, mooie dame Rinie.... ga deze ook bouwen voor de wedstrijd die 1 januari van start gaat, maar dan eentje van Revell...
(zie dat ze af is hé tegen eind oktober, als ik niet gedaan krijg gebruik ik gewoon jou foto's hahahahahaha)(grapje hoor)
Kleinere oogjes worden er niet gemaakt volgens mij...
Maar je hebt gelijk, voor deze schaal zijn ze aan de forse kant.
Gelukkig zijn ze straks nauwelijks nog zichtbaar als de reddingssloepen er voor komen te staan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.