beste vrienden , ik heb besloten om toch verder te gaan met de decals ik zie wel hoe het uit draait , nu heb ik ze ingespoten met het product om de decals te sealen ( verzegelen ) maar bij het kofferdeksel liep het toch weer een beetje mis de driekleur scheurde , ik heb het mooi terug tegen elkaar geschoven maar tijdens het drogen is die scheur toch ietsje terug opengegaan
Nu moest ik gisteren ( donderdag ) met Liliane terug naar de kliniek omdat ze nu medicatie krijgt op haar maat en tevens een controle kreeg vanwege haar ziekte , juist voor we vertrokken had ik de decals nog eens goed ingespoten een dikke laag , en eenmaal thuis in de vroege avond heb ik dan de eerste linkse achter vleugel gedaan en omdat het om een redelijk grote decal had ik wel schrik , want als deze tegensloeg dan stopte ik ermee en zou alles er doen
Nu na het uitsnijden en in lauw water gelegd te hebben kwam de decal mooi los en voelde echt steviger aan , het zijn wel extra dunne decals daarom dat ze zo fragiel zijn
Hier enkele beelden
rechtsboven aan de rand mankeert het stukje
hier is de schade het grootst , maar ik heb nog veel decals van andere kitjes laat ons hopen of er niet te veel kleurverschil is met het befaamde driekleur van BMW dan kan ik het wel herstellen
deze zijkant ging vlekkeloos buiten een schoonheidsfoutje mijnentwege
de velgen hebben hun gouden kleurtje ook al gekregen
ik zie wel hoe het verder verloopt
grt