Beste modelbouwvrienden echt ik ben blij dat deze BMW af is begon er met volle moed aan eindigde in ellende alles wat kon mislopen liep , liep mis van niet goed passend tot versleten decals zelfs de velgen die erbij zaten en voor deze kit ge maanden maakt waren pasten niet Ben helemaal niet tevreden , heb ik een verontschuldiging ? Misschien na 7 a 8 maanden eruit gelegen te hebben met als last een enorme rugzak die steeds door mijn hoofd loopt , concentratie verlies , kon mijne kop er niet bij houden
Dus bij deze 1 van mijn slechtste modellen , mooi van ver maar verre van mooi u bent verwittigd
het interieur valt redelijk me hoor ook wat problemen met de rol kooi die paste niet naar behoren
de voorbumper met spoiler
de volgende miskleun waren de velgen die moesten met een klein schroefje vastgezet worden maar het centrale gat was zo groot dat het vijsje er gewoon door viel
Heb het kunnen oplossen door het gat op te vullen met putty na een te lange droogtijd kon de putty uitboren tot de gewenste diepte om daarna met een beertje van 1.2mm door te boren zodanig dat het schroefje er door ging
Zo dat is het zowat , door de omstandigheden thuis heb ik niet veel beelden gemaakt , ik hoop in de toekomst me terug te herpakken
Straks beelden van de auto