Dre, bedankt voor je antwoord. Het klopt inderdaad dat ik het koperdraad slechts heb gebruikt als tijdelijk materiaal. Ik heb dit gedaan omdat dit glad is, en het gemakkelijk te verwijderen was uit het uithardende Milliput. Koord zou erin blijven kleven.
Nu de bepakking droog en hard was, kon ik aan de slag met het dunne scheepstouw, dat ik al lang heb liggen. Vandaag kwam het uitermate van pas. De hele boel werd goed strak opgespannen.
Beyond, sorry mate, de MG42 heb ik vervangen op het einde (that's me !). Ik had nog een Panzerschreck liggen, heb 'm ineengepuzzeld en goed genoeg bevonden. Hij heeft wat meer body dan de ranke mittrailleur en dat kon de aanhanger goed gebruiken denk ik.
Bedankt voor je reply he.
Swa, ook jij bedankt, altijd is het bemoedigend zo'n zaken te lezen in je thread. Tja, ik ben ook van mening dat soms de schijnbaar onnozele projectjes wel eens de leukste zijn.
Ik amuseer me in elk geval geweldig de laatste dagen.
Erik, merci voor de toelichting alvast, je hebt gelijk gekregen, hahaha.
Swa, bedankt voor het delen van je opinie mate !
De foto's van de huidige toestand, weliswaar met de aangehaalde verandering van het wapen, én de balk (er toch weer afgehaald voorlopig). Ik geef alvast te kennen dat ik nog steeds dingen toe zou kunnen voegen, maar ik ga er eerst een nachtje over slapen.
Met koord is het dus, vind ik zelf, beter dan met het koperdraad dat als sculpteergereedschap gediend heeft, met succes want het verwijderde zich supergoed.
Groeten van GUnit.