Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Ward,Héy, droop,
is die tank voor een uitrusting met radiobesturing ?
't zou echt fantastisch zijn op een ledendag.
ward
Daar ik vlak per vlak zou bewerken, zou de plamuur toch minimum een uur bewerkbaar moeten blijven, René.Droop hoeveel tijd moet die plamuur bewerkbaar blijven? de plamuur die ik van epoxy hars, micro balloons en indikkings poeder maak kan je bij 20 °C meer dan 1 uur bewerken. De hechtkracht op metaal is ook zeer goed de hardheid kan je zelf varieren door de verhouding tussen de 3 produkten.
Bij een lagere temp. bv 10 °C kan je er na 3 uur nog een deuk in duwen, wat houd die bewerking juist in ?
Bedankt Hilbert om me daar attent op te maken.Droop,
Ik kan je helaas geen advies geven over welk materiaal je zou moeten gebruiken voor de zimmerit. Wel wil ik je graag erop wijzen dat je eerst goed onderzoek moet doen naar het patroon van de zimmerit. Want, ik dacht namelijk dat de zimmerit op Tigers een ander patroon hadden dan Stugs. Stugs hadden drie verschillende soorten wafel patronen? in iedergeval, ik twijfel of Stugs een standaard zimm patroon hadden.
Verder impressive work!