Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ VBZ : Die kerel met zijn tiger in die link dat je opgaf is ook geen gewone zeg !!!!
... ik sta bij jou in het krijt, maatje.
Droop
'k Zal me daar deze week eens mee bezig houden.dit gezegd zijnde...ff off topic
Zou je eens een voorbeeldje kunnen posten van het gebruik van je 'rivettentang'? Ik ben vooral benieuwd naar hoe de rivetten er uiteindelijk uitzien (zowel binnen- als buitenkant a.u.b.)? Heb je keuze uit verschillende maten rivetten?
Thnx, W
En of ik die rivetten ken, was even je schaal vergeten.
Dacht dat ze kleiner waren, heb kleine rivetjes nodig voor mijn topbeslag grootzeil, nu met stukjes gegalvanizeerde tuindraad maar is niet echt netjes![]()
Thx voor de link, dat is inderdaad zeer klein![]()
De Zimmerit ligt zeker niet te dik hoor Peter. Maar jij baseert je waarschijnlijk op de laatste foto?Zeker niet mis, maar kan het zijn dat die zimm een beetje te dik ligt of is dat door de foto dat ik een verkeerd beeld krijg ?
Ga je battledamage aanbrengen in je zimm ? dat toont veel realistischer (volgens mij)
Zo te zien heb jij serieuze tools om je modellen te maken. Dan vraag ik mij af ,heb je die rivetten met een handtang getrokken of met een pneumatiek ?