@silenoz : dat is just het groen komt er een beetje over , maar eigenlijk is dit niet zo erg (vroeger werd er soms rap in de buiten lucht gespoten voor een andere camo er op en dit gaf soms en niet nette afwerking ) toch heb ik alles al een klein beetje bij gewerkt met de AB , om dan nog in een later bewerking een stoflaag met AB toe te voegen.
@ Ron : ja tis just eigenlijk moet ik tevreden zijn , de camo vond ik redelijk kwa plaatsen maar het kleur was ik nog niet 100%van
@ Famo : heb de camo zonder een referentie gedaan ( al had ik er wel enkele liggen maar vond er mijn ding niet in ).denk dat ik nu op het spoor zit dat ik met dit camo wilde bereiken . met de camo eerst iets donker te maken en dan de filters en wash en dan een stoflaag weer op de camo weer ongeveer de zelfde kleur had bij de eerste poging . hoppelijk komt het goed.
@ GUnit : heb hem reeds iets sterker gemaakt de camo , er komt nog een stoflaag op zodat hij zoiezo weer een beetje zal verlichten
@ Beyond : op de foto's was het niet echt duidelijk maar ze waren wel mee gespoten omdat ik ze pas na de camo had schuinopen gelijmd
@ Droop : alvast bedankt dat je de camo goed vind , de tip van silenoz neem ik mee naar een volgende project
@ DJs : jup ,alles met de losse hand gedaan en de referentie foto's waren niet naar mijn ding wat ik er wilde van hebben
@ Camaro69 : Thanks , en just simpel kan soms mooier zijn dan al de rest
@ Burglar : heb nu reeds al de camo iets verdonkert maar na filters komt er nog een stoflaag op en hoop dat hij dan bijna de camo geeft van voorheen
want vind de lichte patroon iets geeft.
Intussen al de camo kleur iets aangepast en plakkers geplakt
hier enkel foto's
Nu nog eerst een matte vernis laag er op spuiten om maandag weer er in te vliegen