Bedankt Erik!
Ik had me heilig voorgenomen om niet te bouwen, maar als je éénmaal iets plant, dan komt er meestal geen donder van terecht!
Vanmiddag hadden we een afspraak in het ziekenhuis, maar dat was met een poep en een scheet geregeld. En vanavond is onze trainingsavond, maar Wendy had zo'n last van haar maandelijkse bezoek, dat we hebben besloten om een keer te skippen. Eten was ook zo gebeurd, want er was nog wat in de vriezer van afgelopen weekend (kip tiki marsala), dus wat doe je dan met de rest van de uren???
Toch maar bouwen dus...
De velgharten heb ik metallic-zwart gespoten. Heb wat verder gewerkt aan de ophanging en ben met het interieur verder gegaan.
En vanaf dat ik de doos opengemaakt had stond mij de raamlijst al tegen...wat een bunkerplaat zeg!
Als je dat op een leuk modelletje zet schreeuwt alles en iedereen meteen: SPEELGOED!!!!!!!
Ik heb het hele zaakje eraf gesneden en alleen de onderste bevestigingsrand gebruikt. Veel beter toch?
En nog maar een paar plaatjes dan...
En om de kleur van de velgen en het interieur wat beter te kunnen zien, ook maar even een paar foto's met flits...Op de vorige komt de body-kleur weer goed over, maar hier niet. Het metallic knalt er meteen overdreven uit door de flits. Maar goed, zo zijn het interieur en de velgen weer beter te beoordelen...
En zo begint ze al een beetje op een Cobra te lijken. Maar ze is nog te braaf. Een paar mooie uitlaten en lampen liggen te wachten op de verfspuit, maar eerst maar eens verder met de achterwielophanging, want op de voorgaande foto's staan de achterwielen er los onder!
Morgen ben ik een weekje met dit model bezig en het gaat lekker, moet ik zeggen. Dit weekend klaar zijn zou leuk zijn, maar dat ga ik met alles wat nog bij- en afgewerkt moet worden niet halen. Ik trek er sowieso nog ruim een week voor uit en dan moet ik toch een heel eind zijn. Ach, hoe dan ook, er gaat eindelijk weer eens een leuk modelletje uit mijn vingers komen en dat was net waar het mij bij deze Cobra om ging. Missie lijkt te gaan slagen...
Wilko