Dank je, Rik!
De binnenkant van de uitlaten is zwart, maar misschien niet supergoed te zien op de foto's...verder durf ik niet meer te gaan. Veel te bang dat ik met een laatste kleine actie het hele model om zeep help...is me al vaker gebeurd. Nog een beetje dit...beetje dat...en...
Ik laat hem nu lekker staan, kom er met mijn vingers niet meer aan en sluit er een extra verzekering op af!
Na ruim 2 jaar eindelijk weer eens een écht modelletje neerzetten doet toch wel iets bijzonders met je. (de bat-boat tel ik niet mee, want dat was gewoon een avond dikke lol!
)
Ik heb Pascal reeds een berichtje gestuurd voor de gallerij, dus dat zal wel in orde komen.
Nu lekker verder met de Kato-Honda, waarvan ik het bouwen vanaf nu ook hier ga plaatsen. Ik moet toch nog even die BCC afronden, dan kunnen ze daar ook nooit meer over vallen en ik erbij niet!
Laten we de review en de kitbeoordeling even bewaren voor een later tijdstip. Doe het graag, maar mijn kop staat er heel even niet naar, maar dat zul je begrijpen. Die houden jullie dus van mij tegoed!
Wilko