D
Droop
Guest
Net wat ik ook steeds zeg.persoonlijk vind ik een schip mooier als het geschilderd is ipv gespoten.
Ik vind het wel netjes gedaan hoor.
Droop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net wat ik ook steeds zeg.persoonlijk vind ik een schip mooier als het geschilderd is ipv gespoten.
Helaas heb ik weinig kans om aan modelbouw te doen dus het gaat wel heel traag...
Wordt wel vervolgd maar de updates zullen soms wel even op zich laten wachten.
Inderdaad, je zou denken dat alles met de airbrush gespoten is.Michel, het ziet er strak uit!
Op de foto is niet te zien dat er streepjes op het rood zitten.
De goeie kleur verf kiezen is inderdaad altijd lastig. En Billing Boats helpt ook vaak niet mee met haar kleur adviezen. Ik heb op zolder heel wat ongebruikte verfpotjes staan, omdat de kleur er net naast bleek te zitten...Tja, de rode keur is bordeau rood maar ik vind het altijd heel moeilijk om verf te kiezen in de winkel. Ik zie dit nooit echt goed, zelfs al had ik een foto van de echte Smit mee....
Maar het is in de juiste richting hoor, op u foto heeft de rode kleur ook een witte schijn van de verwering denk ik ...
Als je zo strak kan schilderen heb je in ieder geval geen airbrush nodigIk vind het weer een mooie foto maar ik schilder precies een beetje te strak. Ik vind het namelijk veel moeilijker om niet strak te schilderen dan wel strak te schilderen