Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fijn werk die haken en riemen en gespen .Willy.De bakken hebben hun haken en riempjes.
Nu nog geschilderd krijgen en bevestigen zonder scheur en breek werk.
Bekijk bijlage 436720
Bekijk bijlage 436721
Bekijk bijlage 436722
Zit er wel bij maar geen enkele manier om het op zijn rug te bevestigen.Misschien ontbreekt het wapen gewoon in de doos ?
Ik ken te weinig van de uniformen van de Fransen maar na uw opmerkingen eens wat verder gekeken.Wat mij ook opvalt is de patroongordel rond de hals van het paard, nog nooit gezien.
Weer veel gefriemel maar het lukt je toch maar . Willy.Vandaag begonnen met eerste figuur.
Zeer mooi figuur maar toch een paar opmerkingen.
Het getuig van het paard ontbreekt gedeeltelijk wat lastig is.
Dus maken we het zelf.
De militair heeft een riem voorzien voor wapen maar daar stopt het.
Weet niet hoe zij dit bedoelde maar het klopt niet en zal wat anders verzinnen aan die riem
De beugels zijn niet echt sportief om aan te brengen en is een operatie geworden.
Foto's zeggen meer.
Bekijk bijlage 436756Bekijk bijlage 436762
Bekijk bijlage 436757
Bekijk bijlage 436758
Bekijk bijlage 436759
Bekijk bijlage 436760
Bekijk bijlage 436761
Bedankt , hier ben ik veel mee en is op geslagen.Foto + tekening dubbel stanggebit.
Neen want resin heeft de neiging om af te breken en dat moet dan weer vervangen worden.Pfff schitterend... dat tuigage...
van de meegegoten resinriemen (zoals aan het hoofd van het paard, snijd je daar de losse uiteinden van de riemen nog een beetje los? nu zijn ze meegegoten, wat zo vlak lijkt ten opzichte van de metalen riemen