Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad gebruik ik meerdere laagjes witte gietgips omdat die snel droogt.Het stappenplan met foto's geeft een duidelijk beeld van de vorderingen. Erg realistisch resultaat. Ik ben benieuwd naar het afgewerkte huis.
Toch een klein vraagje. Wat is de witte materie (poeder) die je gebruikt om de voegen op te vullen en de stenen te verouderen (plaaster?)?
Zo te zien wordt dit poeder bevochtigd. Waarschijnlijk komt hier een matte vernislaag op om alles te fixeren?
Zullen ook geen echte straten worden maar eerder slechte boerenweggetjes.Begint op een goed tafereel te gelijken Pascal.
Echter, op je laatste foto zie ik dat je een tekening gemaakt hebt dat er een zeer smalle straat zal gebouwd worden in de hoek rechts achter. Waarom? Lijkt mij onnatuurlijk of onreëel .
Yep .Ongetwijfeld zal jij wel een foto hebben die mij tegen spreek
Zoals gewoonlijk weer fantastisch. Een lust voor het oog. Willy.De basis is klaar en de dolle pret kan morgen beginnen als alles droog is.
Bekijk bijlage 438084
Bekijk bijlage 438085
Bekijk bijlage 438086
Bekijk bijlage 438087
Bekijk bijlage 438088
Yep .