Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anders / onbekendSoviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]
NO NO , a real fake number one edition , wel zeer een zeer mooie , ik wou dat ik het geld had voor een echte , maar 4000 tot 5000 euro is me iets te gek , trouwens ik draag nooit een horloge , ik spoot ze altijd onder met verfen .
Nou Luitjes , het laatste diorama voor een tijdje is klaar en wel de meest exspensive one .
De astronaut ( neil armstrong ) heeft een double layer 24 karaat,s goud vizier een maansteen in zijn ruimtehandschoen.
Dan gezien het merk Omega de horloge die in de jaren zestig is uitverkoren als enige uurwerk mee te mogen naar de ruimte en naar de maan gezien alle extreme tests dit horloge heeft ondergaan ernaast geplaats op dit dio .
Nu even een tijdje geen astronautje meer maar andere dingen .
Ja man, waar blijf je het halen, he.... is weeral een pracht stuk geworden die niet zou misstaan in een vitrine van een uurwerkmaker, weeral geslaagd zou ik zeggen
Ik heb vandaag ik mooi klein 1/20 resin figuurtje binnen gekregen , het is eigenlijk een vrouwelijk monteur als kit omschrijving , maar ik kan haar goed gebruiken als zwefend vrouwelijk ISS astronaut die bezig met een onderzoek bij de labracks van het ISS columbus station .
ik heb haar benen iets naar achteren gezet , zoadat ze achter over hangt en haar paardestaart de lucht in .
ik zal eerst de benen afwerken en dan haar voorzien van allerlei hightech stuff aan gordel bedrading van het medische experiment die ze uitvoerd :brouw:
Nou Luitjes , het popje is klaar , ik heb haar extra onderzoeks details gegeven dmv intrumenten aan riem , oog test ivm evenwich onderzoek , dit alles aan elkaar verbonden , en toen als laats hangend aan het het labrack waar het lijkt of ze zweeft met het PAD in haar handen druk druk aan het werk .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.