Ik heb in de tussentijd van de capsule toch wat verzoeken gehad van astronaut diorama,s , twee met thema,s van de schilderijen van astronaut alan bean ,
de eerste Lunar High Five uit 1997 , dit duo astronauten die een handje klap van de maan bodem af in jump :
De tweede The Fantasy - Conrad, Gordon and Bean :
De derde , een suit up room space shuttle sts -1 diorama deze kleedkamer met astronauten ben ik aan het opbouwen en is op 40 % klaar . zeer leuk om te doen , ik heb de reheat shuttle astronauten 1/16 daar voor gebruikt .
De vierde is ben ik nog aan het uitvogelen , in iedergeval iets met thema de hasslblad 500 EL camera , deze werd op de maan gebruikt om goede foto,s te maken .
Ik heb eerst gezocht naar een tweede hands camera voor de opbouw van het diorama , maar zeer duur zijn deze krengen , ook als ze kapot zijn gaan ze voor veel van de hand , dus dacht laat ik um eens maken uit styreen , schaal 1/2 , en moeilijk vond ik het niet .
Morgen de laatse details op de camera maken zoals de schroefjes en details en dan kan ie in de primer en paint .
tot zover .