Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat ziet er goed uit mits wat meer schuurwerk, maar ik vraag me af of je niet beter in hout gaat werken, kun je beter in graveren en beter op lijmen lijkt me.
hoi dirk het word ook wel in hout gemaakt . dit is om de juiste vorm te krijgen tegen de wand. als die goed is zaag ik het dwars door en kan van daar mijn spanten gaan maken.
Jawadde, het in elkaar steken van een houten bouwkit is al moeilijk genoeg. Maar dit is echt ongelofelijk om te zien. Heel knap hoe ge dit prachtige schip zomaar vanuit niks tevoorschijn tovert
Ziet er goed uit, alleen zie ik dat je beplanking niet volledig tot het eind loopt in het midden en het linkse venster iets breder is dan de andere, kan ook gezichtsbedrog zijn, is maar om een paar opmerkingen te kunnen zeggen ipv ooo en aaaaa en wow
hoi dirk np alles is zeker nog niet klaar hoor er is nog veel werk aan. onder de raampjes komt ook nog een balk te zitten er moeten nog steilen gemaakt worden voor het raam boven moet nog aangepast worden enz ... het komt zeker goed maar je moet ergens met een ruwe vorm starten voor je kunt beginnen afwerken .
Jawadde, je zit helemaal niet stil hé.
Je verslag met alles erop en eraan ziet er vanuit Roeselare toch,heel prima uit.
straks in werkelijkheid?????
groetjes
Ward
hoi ward thx ja zeker hij gaat mee naar de forum dag af of niet maar ik denk wel dat het daartegen beklonken zal zijn of het moest nog gerellig tegen zitten
Kijk eens aan, hoe mooi je dit doet, het ziet er zeer mooi uit, hopelijk mag ik hem eens in het echt komen bewonderen als hij klaar is, bij Ward ben ik ook al eens op bezoek geweest en is zeer leuk om deze mooie dames in het echt te mogen bewonderen.
Alleen een puntje, zijn de klinknagels op schaal, op de laatste foto zie je ze duidelijk zitten
thx john
hoi dirk of ze nu juist op schaal zijn ? het zal tog niet veel schelen als je naar de batavia kijkt. er zitten ook verschilende kopjes ( nageltjes ) in.
die van de berghouten zijn groter dan die van de huidplanken, die van de holle wulf zijn dan weer kleiner dan de huid gangen. ik dacht 3/ 2 en 1 mm kopjes .
ik moet ook eens gaan denken hoe ik alles nog ga verweren want daar zitten we bijna ook aan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.