Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de holle en bolle wulf zo gaan ze er uit zien. ook aan de sierlijst ben ik begonnen. daar moeten ook de hoofden in gemaakt worden. zoals je kan zien op witsen zijn tekening. de sierlijst ben ik in notelaar aan het maken .
voor de gezichtjes ga ik eens naar de mobouw winkel rijden mischien kan ik daar wat 1:72 figuren vinden waar ik het hoofd van kan gebruiken .
dat komt zeker nog wel wim . eenmaal als je er aan moet beginnen is er geen weg meer terug en moet je wel
en dan kan je niet meer dan je best doen .
en bij elk snijwerkje leer je iets bij dat je kan mee nemen naar het volgende en het volgende en het volgende
man, man, man, wat een werk. Draadje voor draadje, knoopje na knoopje. Gewoonweg "schitterend".
Elke posting die je plaatst is iedere keer weer genieten.
thx nick .alles opgespannen en vast geknoopt. wel tog bijna ik miste nog een paar korvijnnagels maar ik wil tog al eens laten zien hoe ver ik sta . het volgende zullen de zeilen zijn en dan nog de spiegel die moet afgewerkt worden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.