Dank je wel hoor! K bouw hout, plastic en papier. Tegelijk bezig met de Billing Boats BanckertDenk dat wij allemaal mee volgen , nog een papier bouw dat begint meer en meer hier op het forum te verschijnen
succes
Marc
Fijne dag! Gr Arjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel hoor! K bouw hout, plastic en papier. Tegelijk bezig met de Billing Boats BanckertDenk dat wij allemaal mee volgen , nog een papier bouw dat begint meer en meer hier op het forum te verschijnen
succes
Marc
Hou u niet in om ook dit te tonen.Tegelijk bezig met de Billing Boats Banckert
Hele klus, maar prachtig model. Zal mijn fotoserie beschikbaar stellen aan ScaldisJe gaat snel Arjen, tot zover ziet het er goed uit hoor!
Fred
Dank je wel hoor! Heel eerlijk... K had het zelfde idee hier over. Op basisschool grondige hekel aan zelfswow zeer indrukwekkend zelfs al is het maar papier ( niet verkeerd begrijpen he ) op iedere beurs waar papier bouw getoond word sta ik toch iedere keer verstomd te kijken hoe men papier kan toveren zal ik het maar noemen he
kijk al uit naar nieuwe beelden
Marc
Dank je wel hoor! Leuk!Dat is een spectaculaire update, heel erg mooi werk zover.
Heb vakantie straks gaat tempo omlaagAmaai....
zoveel tijd heb ik helaas nog niet, wat een vordering zeg!!
Frede