Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry voor late reactie. Ja, denk het ookDat is al een flinke vordering... vanaf nu zal het wel een pak minder snel vooruit gaan, of althans minder snel zichtbaar vooruit gaan.
Gaan we zeker doen. Wanneer zijn de leden dagen ? Super lijkt me dat.indrukwekkend mooi schip bijna zo indrukwekkend als het echte schip
hopelijk kom je eens naar onze leden dagen en hem dan meebrengt dan kunnen we er allemaal van genieten
mooi
Hallo coralklein, met de LC details bedoel ik die fijne filigraan laser gesneden details (zoals dat mastje op de foto), en CA-lijm is gewoon een andere benaming voor secondenlijm (cyano acrylaat), zoals je weet heb je secondenlijm in verschillende varianten, dun vloeibaar (welke ik dus bedoelde), wat dikker vloeibaar en dan ook nog de gel-achtige.Beste Dancooper, de LC details bedoel je mee de promenade dek delen die ik beschreef? Dunne CA lijm die naam ken ik niet zo. Neem aan dat je aan de achterzijde dan een dunne laag aanbrengt? Alvast dank voor je reactie!
Goeie tip! Je maakt eigenlijk een gigantische versie van een applicator zoals die in de plasticmodelbouw wordt gebruikt.Om die lijm aan te brengen heb ik een stukje van de achterkant van een borduurnaald afgeslepen, zodat het (halve) oog ervan een vorkje vormt om de lijm vast te houden, gewoon even met het volle vorkje tegen de rand van het karton raken, en de vochtabsorberende eigenschappen van het karton doet de rest.
een vraag zit deze beschrijving bij de ss nieuw amsterdam?De spanten staan bij mij gelukkig in de goede volgorde. De nok die ik bij jouw zie voor het kruis was er bij mij in geheel niet. De hoogte naar het onderdeel van de behuizing lijkt goed in orde. Maar of de nok boven de behuizing uit moet steken moet ik verwachten. Misschien dat jij daar een goede afbeelding hebt van hoe dat boven onderdeel 68 eruit komt te zien? De rood aangegeven delen zijn eenvoudig aan te passagiers, maar ik kom er met de beschrijving en tekeningen nog niet uit. Dat zal tijdens de bouw vermoedelijk aankomen
Bekijk bijlage 430149Bekijk bijlage 430152