Heren,
De Subaru fabriek draait weer , deze week het interieur afgebouwd en voorzien van decals ,verf , de de zetels met de harnassen , bij de vorige bouw kon ik foto's laten zien van de binnenkant zonder rolkooi maar met dashboard , bij deze is dat wat moeilijker omdat het dashboard als het ware zweeft tussen rolkooi en chassis, soit hier wat foto's
Al bij al vrij simpel maar toch een bevredigend resultaat , de decals voor de dash heb ik uit de kit moeiten gebruiken en die zijn echt geen zak waard , breken , scheuren , niet willen schuiven pffffffffffft
Ook het glaswerk afgewerkt met de decals uit de AM set
Handigheidje hier is de zwarte plastic strook waar de ruitenwissers in geplaatst zitten , das een apart onderdeel en kon ik dus heel makkelijk spuiten , zonder het glas te moeten afplakken
Koplampen zijn super slim ineen gestoken door Tamiya-San , de clear lens leg je van binnenuit in de uitsparing , en het chroom gedeelte houd het hele zaakje op zijn plaats door aan de binnenkant wat CA lijm op de bevestigingspunten aan te brengen , er komt dus geen lijm aan de clear lens , en das mooi meegenomen om het geheel vlekvrij te houden
De achterlichten zijn hetzelfde principe , alleen moet je een clear onderdeeltje in de voorgekleurde lens plakken , de binnenkant is hetzelfde principe als vooraan , alles wordt vastgehouden door het chroom onderdeel .
De eindstreep kan ik in de verte al zien..........
Greetzzzzzzzzzz Modest