Beste Bouwers,
Hij is af ! Heb nog een middagje of twee bezig geweest en alles afgewerkt. Tijd voor wat conclusies dus :
Tamiya San krijgt van mij een 8 op 10 , min 1 voor de decals en min 1 omdat er geen motor in de kit zit , voor de rest alleen maar lof over deze kit , hij valt als vanzelf ineen en heeft toch mooie detais , al heb je voor een serieus model wel wat AM spul nodig (zie de gordels ) , maar daar heb je de keuze in. Het is ook een kit die overal zeer vlot te verkrijgen is , en wie een beetje rondkijkt zal merken dat dit een goedkope kit is ( ik betaalde €22 incl de verzendkosten op een Engelse webshop )
Het bijpassende verfje van ZP is een droom om te spuiten , heb nog 3/4 van het flesje over , dus kan nog een paar Subaru's bouwen indien tijd en goesting (er zijn nog een paar varianten van Tamiya over deze wagen en zijn opvolgers )
Hier zijn de eindfoto's :
De onderkant had ik nog niet laten zien met de beschermplaten gemonteerd , beetje jammer eigenlijk want nu is alle detailwerk van het onderstel en motor niet meer zichtbaar (maar ik weet dat ze er zijn
)
De Subaru staat in de kast en het is tijd voor iets anders ,al moet ik zeggen dat dit naar meer smaakt , ik ga waarschijnlijk nog een Rally avontuurtje wagen denk ik ,heb al een doosje of twee op het oog ,waaronder één van die Belkits , maar das voor later ga eerst nog iets anders bouwen , binnenkort te zien op dit forum
That's all folks , greetzzzzz Modest.