Ik heb nog niet stil gezeten , maar ondertussen de verhuis met Oldieman meegeholpen daarom kon ik niet al te veel posten
Maar ik ben weeral een stukje verder , heb ook de geprinte velgjes binnengekregen vanuit Duitsland zal ze direct tonen
Eerst de bodemplaat of chassis het is niet echt een chassis eerder een platform dat voor verschillende doeleinden gebruikt word zoals Audi , Seat en Skoda vanop dat platform worden dus andere modellen gebouwd
Nu het chassis hier staat in zijn kleur en ligt klaar om verlaagd te worden van de achteras heb ik spijtig genoeg geen beelden kunnen maken
De voorpoten heb ik op deze manier ingekort
En zo staan ze er onder , de zilveren kleur van de poot is niet normaal dat wil zeggen een standaard poot of been is normaal zwart maar bij deze veerpoten deze zijn regelbaar , vlak onder de veer is er in de fabriek schroefdraad getrokken zodanig dat je de schotel op en neer kan zetten , in Belgie is het enigszins toegelaten maar de moeren moeten dan welop 1 stand vastgezet worden en nooit meer veranderen daarom worden hier altijd de poten er terug onderuit gehaald voor de technische controle
De uitlaat zit er ook onder een klein beetje verweerd en achteraan de gemonteerde achteras
De velgjes zijn zo binnen gekomen deze worden in 1 keer geprint en staan op 4 steuntjes , toch een knappe uitvinding dat 3D printen
De velgranden zijn in Alclad gespoten en zien er werkelijk goed uit
de center stukjes zijn ook al in kleur gezet
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?
attachmentid=103094
zo zien ze er gemonteerd uit
1ding is een beetje misgegaan en dat zijn de bandjes die er bij geleverd waren zijn veeeel te breed ze gaan gewoon niet onder de auto , na alle webshops te hebben afgeschuimd en niks gevonden te hebben zat er maar 1 ding op en dat was de originele bandjes aan te passen maar dat is toch wat tegengevallen ik kreeg ze niet mooi rond geknipt ze staan er voorlopig op tot ik iets anders heb of vind wat de tijd dringt en er is nog het een en ander te doen
de gemonteerde versie
op dit moment ben ik bezig met de chroom sierlijsten aan te brengen brengen met BMF en het ziet er goed uit tot nu toe maar dat is voor een volgende keer
grt
Marc