Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ondertussen nog verder gedaan aan de canopy
het achterste glas in de lak gezet en de sluiting die erbij hoort eveneens
de sluiting is van de aftermarket
deze heb ik eerst moeten aanpassen om aan te laten sluiten
je ziet dat ik een sleuf heb moeten maken om het goed te laten aansluiten
dan afgelakt en de tape verwijderd
de sluiting nog ff wat verder afwerken en hier komt nog wat pe materiaal aan maar dat is voor een volgende update
Ik weet het maar het is al hectisch genoeg op mijn tafel met een model of 4 op 1/32.
Dus eerst wat plaats maken door middel van wat af te werken en we zullen dan nog wel zien.
Maar ik weet niet of het nog voor 2012 gaat zijn hangt ook van het werk af;-)
op de originele foto zie je de piston aangeduid door de rode pijl
in de kit zit er ook aan stalen onderdeel voor de wielen aan te bevestigen
maar het onderdeel van de kit is niet zoals het origineel
de piston zit in de kit ingekast
dat is normaal als de piston ingetrokken is dan zie je daar niets van maar dan is dat onderdeel er ook niet dan zit dat nog gelijk met de wielen
zou ik het eraf zagen of zo laten
Die ijzere staaf is voor de algehele stevigheid van je landingsgestel.
Als je de plastic gaat verwijderen gaat de ijzeren staaf zeker niet de dikte hebben zoals het hoord.
Gewoon doen zoals op het plan,een beetje plamuur en opschuren.
Vervolgens gewoon schilderen en klaar.
Dat had ik ook al gedacht ja want het stalen pootje is veel dunner
Het zal zo wel zijn denk ja heb al een paar referenties opgezocht en daar is het zoals Lex zegt .
Wat een progressie heb je geboekt, de werken zien er goed uit!
Het toeval wil dat je hetzelfde idee hebt gehad als ik, de B versie, met aftermarket spullen van o.a. Aires voor Tamiya, ik volg je dan ook met meer dan gemiddelde belangstelling.
Het landingsgestel is een uitdaging als je het later goed afgewerkt wil in bouwen, daartoe heb ik op het ARC forum een, wellicht, interessante oplossing gevonden mocht je het al niet gelezen hebben en het niet te laat is, zie de onderstaande link. http://s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php?showtopic=200260&st=20
Dat gaat niet bij de Trumpeter F-14, het landingsgestel wordt in de zijkanten van de wheelbays gestabiliseerd en deze stabilisatie is breder dan de opening van de wheelbays zelf, zie de link.
@ ronald de had ik al gezien ja ;-) weet nog niet goed wat ik ga doen maar dat is zeker een oplossing
@ bubblegum zie link roland ;-) zoals die bouwer verteld daar was het maandagochtend toen hij dat onderdeel uittekende denk
na veel pas en schuurwerk een voorlopige dryfit van de pit
het komt al aardig in de buurt
nog niet 100% maar we gaan er zeker geraken
hier en daar nog een kiertje opvullen met putty maar dat is zeker te doen achteraf na het inlijmen
je ziet duidelijk een verschil met de eerste passing van de pit
enkel aan het voorste deel van de pit is nog werk maar daar heb ik plastic card van christophe voor aangekocht
ondertussen ook nog een dryfit gedaan van de voorste wheelbay
wat denken jullie ervan ?
zo dat was het voor vandaag
met passen en meten gaat veel tijd versleten pfffffffff
Dag Hooy, het passen en meten betaald zich wel terug, wat zien de werken er mooi uit!
De cockpit past in middels vrijwel naadloos in de romp dus dat komt ook wel goed.
De ruimte aan de voorkant van de cockpit heb ik op het WWW bekeken en later op de bouwbeschrijving en lijkt inderdaad niet te worden afgesloten!?
Erg vreemd of zijn de foto's en de bouwtekening misleidend?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.