Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zo heb het open deel dichtgewerkt met plastic card en putty
veel zie je er niet meer van als de canopy er op staat maar het kiertje dat je zag is dicht nu
na het schuren een voorlopige laag zwart erop gezet om te zien hoe het zit
ik vind het zeker niet slecht
Ik heb geen idee of er over gesproken wordt op het plan om er gewicht in te steken.
Als je hem wil bouwen met de radar zichtbaar kan je het lood best in de romp aan het neus wiel steken.
je kan er best wat insteken voor de veiligheid.
Ik weet ook niet hoe je de vleugels gaat zetten pijlstand of niet moet je wel rekening mee houden.
Je verplaatst een beetje gewicht.
Wat je ook kan doen is de neus helemaal op het einde monteren zo ben je zeker dat je er nog steeds kan bij steken.
kheb er lood ingedaan hoor.
ik plaats de neus nu omdat hij nog op die staander zit om het onderstel te sparen
zo blijft dat veilig .
straks ga ik het gun painten en instaleren en dan de zijkanten dicht maken .
de gun moet erin daar kan je nadien ook nimmer bij
kleine update
de ondersluitingen van de canopy geplaatst en aangepast
dan de neus ff dryfit gedaan
het neustip erop geplaats en opgevult en geschuuurd
deze word nadien nog veranderd door een aftermarket
de originele moest geplaatst worden omdat de ronding van de aftermarket niet dik genoeg is
naderhand schuur ik de originele af tot ik de gewenste dikte heb en lijm ik de echt tip
Wat ziet de afscherming van het kanon er realistisch uit.
Uit belangstelling, waarom heb je besloten de luiken voor het kanon te verlijmen?
Met beweegbare luiken zou je veel van het kanon kunnen kunnen zien, of ben je bang dat het te kwetsbaar is?
Ik heb besloten om er de gesloten versie van te maken.
Ik maak alles gesloten behalve de canopy .
De reden is dat ik dat knapper vind . Smaken verschillen zeker
deze zou de eindkleur moeten zijn
vallejo 991
ik vind het precies wat donker ??????
ik denk dat ik een tint lichter moet gaan 990
ale das mijn gedacht e
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.