Weer een updatje.
e spoilerstaanders. Confused Daar zitten van die gaten in, maar deze horen er niet in. De middenplaat zat niet echt met bouten vast gezet. Dus daar kom ik dan achter na het spuiten. Eerst maar de gaten eens dicht maken.
Het dichtmaken van de gaten, simpel met tandenstokers en ca lijm. Dit maakt het erg hard, en toch weer goed schuurbaar. Volgende update het vervolg. Staan nu te drogen vanwege het overnieuw spuiten. En het is toch lastig om daar een foto van te maken zonder alteveel te stoffen.
De achterlichten voorzien van de juiste kleuren en van de metalen lijnen. Ik denk strippen in die tijd.
De achterzijde. Ik heb nu ook weer het metalen streepje gezet, dit is de rand van het rooster. En zat met een matalen rand bevestigd. Ook is hier goed te zien waar ik dus een foutje heb gemaakt. Dit moet nog worden weggewerkt. Ook dit in een later stadium. Daarbij kun je goed zien dat ik al een eindje op weg ben met het schilderen van de handgrepen. Deze zijn in die tijd nog gewoon van metaal. In dit geval aluminiumkleur. Geen chroom.
En dan de spiegel. Helaas zit er geen binnen spiegel in. Deze moest ik dus zelf maken. Dit heb ik gedaan met huishoudfolie daar ik niets beters voor handen had. Maar het resultaat is goed genoeg. Het is slechts een indruk van de spiegle toch.
Hier is goed te zien dat ik eerst een afdruk heb gemaakt van de spiegel in de folie. Deze zal uitgesneden worden en dan in de spiegel gelijmd gaan worden. Dit is inmiddels al gebeurt en ik dacht niet verkeerd.
Lastig om te fotograveren, maar het is erg strak geworden. Dit had ik niet verwacht. En het spiegelt ook nog eens echt. Hier moest dan wel een blanke laklaag hooglans aan te pas komen. Het folie is redelijk kreukvrij er in komen te liggen.
Lastig om te fotograveren, maar het is erg strak geworden. Dit had ik niet verwacht. En het spiegelt ook nog eens echt. Hier moest dan wel een blanke laklaag hooglans aan te pas komen. Het folie is redelijk kreukvrij er in komen te liggen.
Zoals al geschreven, er komen lichtjes in. Dus ook in de achterkant natuurlijk. Gelukkig heb ik hulp gehad van de forum mensen. Hiervoor mijn dank. Alles wat ik weet van auto's is dat ze vier wielen hebben. Ik heb mij dus ook nooit verdiept in auto's. Ik heb er zelf niet eens een.
En dan de ruitenwisser. Er zit er maar eentje op. Maar goed er zit ook maar één stoel in.
Dan de ramen. Deze zijn in een geheel naar de zijkant toelopend. Ik weet niet of dit normaal is. Maar er zit ook een raamstyle op gegoten aan de zijkant. Dan geeft dit de overgang naar het kleine raampje van de achterkant aan. Dus ook deze maar metaalkleur gemaakt. Dit omdat de echte dit ook heeft.
En dan de tank die achter de stoelen in komt. De bouwbeschrijving gaf aan dat deze rood moest worden. Dus dit maar gedaan. Weet iemand of hier nog slangen aan komen te zitten, en zo ja waar deze bevestigd zitten op de tank, en hoeveel. (Enne waarvoor is deze tank)