Okee, foto's. Hier komen ze, was net bezig met updaten.
En dan moesten er nog een paar kabels bij komen vond ik. Je kon dus vanuit de ruiten zien hoe het er vanbinnen uitzag. Dus met behulp van wat stroomdraad, de druk lijdingen aangebracht. Moeten natuurlijk nog wel even zwart geschilderd worden. Ook de kabels naar de km teller enz. Moet dan zichtbaar zijn dacht ik zo. Dit omdat je daar ook weer ruime inkijk hebt tegen het kleine daschbordje. En die deed het in die tijd echt nog niet zonder kabels.
Begint al een beetje vorm te krijgen binnen de auto dacht ik zo. En omdat de bestuurder in die tijd ook al veilig in de auto moest zitten, maar een paar gordeltjes gemaakt, deze zijn uit stukjes watervast schuurpapier gemaakt, om zo ook nog wat teksttuur (hoe schrijf je dat) te hebben. En natuurlijk ook de sluitingen, deze waren ook in die tijd nog niet zo mooi als dat ze nu zijn maar dat hoort nu eenmaal in deze auto.
En nee, ik heb mij niet in de vingers gesneden. Er is gebruik gemaakt van verband, dit omdat de achterkant van de auto open is vanwege de radiatoren die aan de zijkant zitten ingebouwd. Daar moet dus voldoende lucht doorheen komen maar ook geen vuiligheid. Dus moest er maar gaas voor. Nu heb ik het orgineel gezien, en dat leek eigenlijk net op de maasgrote van kippengaas. Dus ik kan niet anders dan een grove maas nemen. Daar race gaas heel fijn is qua maasdikte, kan ik dit niet gebruiken, daarbij is de schaal niet helemaal goed. Dit is wel een auto 1 op 20 dus dat is best groot.
En dat komt er dan zo in te zitten. Volgens mij redelijk goed. Het gaat er om dat er geen voorwerpen in kunnen, het is niet bedoeld voor stof op te vangen. En gelijk kunnen we zien dat ik de achterkant netjes heb strakgetrokken omdat het rood/wit niet helemaal netjes was.
En dan kan de auto eindelijk in elkaar. Had alles wel 80 keer gepast, maar nu past het ineens niet meer. En nee het licht niet aan de achter of voor lichten. Die zaten er al in toen ik daarnet nog aan het passen was. Maar je voordat je de boel definitief vast gaat zetten. Dan ga je eerst even koffie drinken met moeders de vrouw, kom je terug en inspecteer je nog eens. Past het ineens niet meer. Raar. Maar goed uiteindelijk toch dicht gekregen.
En dan de achterkant, ook de compensatieplaat is op de kont vast gezet, er mist enkel nog een decal. En die gaat er nog op komen. Maar die komt op het chroom, en dat kan ik niet spuiten met blanke lak. Dus daar ben ik nog over aan het twijfelen hoe ik dat gaat doen. Het chromen deel zit dan nog niet vast gelijmd. Alleen met de paspuntjes vastgezet.
Straks voor Pascal even een plaatje met een meetlintje erbij. Hier was ik nog niet echt aan toe gekomen.