Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste Mark, de reden dat ik niet continu je topic natrek heeft alles te maken met het feit dat ik enkel WOII bouw...dat leidt dan weer tot een ander feit : ik kan niks zinnigs zeggen over modern armor ! Maar wat ik wel eens kan doen is zeggen dat ik je bewonder voor je fijne prulwerk, je turret ziet er al prachtig uit !
Heb naar aanleiding van dit topic gisteren nog eens naar "The beast of war" gekeken, prachtige film waar (een oudere versie) van deze tank een beetje de hoofdrol speelt
knap bezig , je koepel komt helemaal goed ( zou messchien het overtollig super lijm een beetje weg schuren overal kwestie van mooi geheel bij aanvang AB werken)
@Gunit ik ken dat probleem hoor zelf heb ik meer intresse in modern.
Hier weer een update.
De sleepkabels gemaakt(maar weet nog niet of ik ze ga gebruiken)
De andere smoke pod launchers.
Al de slats op hun plaats.
En de hele boel van een kleurtje voorzien.
Ik ben er hard over aan het nadenken om hem gewoon in deze kleur te houden.
Als ik hem bekijk in het daglicht valt het zo reuze mee.
In dat kleur alleen, met de nodige wheathering en een snuifje chipping erop kan dat best een aardig model worden.
Nu, Beyond heeft ook gelijk wat zijn kleurkeuze betreft, maar jij beslist ......
Aangezien iedereen zit te wachten op het vervolg is het hier.
Ik heb besloten om dan toch voor de camo te gaan met het gedacht,is het niet goed herspuit ik hem.
Nu de kleuren was een beetje moeilijk kiezen aangezien ik van fotos moest afgaan.
Maar goed hier het resultaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.