Marc, Pascal, Ron, Erwin, Silenoz, Roy
Nog eens nagelopen met de schuifmaat en alles gecontroleerd, met de banden en velgen compleet nog een aantal keer gepast. Dit de velgen met de velgen en de spatborden gedaan. Wat de foto's betreft, het is heel goed mogelijk dat op het witte papier, waarmee ik mijn bouwtafel bedek ook een afwijking zit. Het voertuig op zich heeft geen massa.
Ik heb nu alles in de primer gezet en gespoten in de basiskleur groen. Als de verf uitgehard is, ga ik het dashbord de meters en knoppen in kleur brengen. Jammer genoeg is er geen decal voor en ook geen verdere beschrijving. Maar op dit moment is de verf lekker aan het uitharden.
Aangezien de kit uit 3 voertuigen bestaat, komt het ook in 1 beschrijving.
De DR9
Als eerste de machine kamer en het reductie gebeuren afgewerkt. Veel zit er in de kit als hapklare brokken.
Vervolgens ook de tracks of de rupsbanden cq loop wielen gemonteerd.
De steenbeitel in gemonteerd, gelukkig waren dit weer veel kleine delen.
Waarbij dit het resultaat is.
Op de foto lijkt hij wel 3x zo groot als de andere delen van de DR9.
Toch mistte ik iets, tot mijn grote schrik.
En bedacht mij de leidingen en slangen.
Nergens iets over in de kit te vinden, en ik herinnerde mij, dat was bij de start al aangeraden.
Ik dacht door Erwin.
Een andere kit van een DR9 (1/35 Meng) open gemaakt en de tekeningen eens goed bekeken.
Al snel vond ik details ervan.
De leidingen en slangen zijn al gemonteerd op de breker.
Deze ga ik nog maken bij de schuiver.
Om aan de dikte te voldoen heb ik koperdraad 0,25 gebruikt.
In een schaal van 1/72 zit ik redelijk in de buurt van een slang van 32 mm.
Met deze foto's als resultaat
De laatste 2 foto's zijn van een dryfit,
Waarbij ook de stoelen, schrik niet! met de beweegbare armleuning als passing in de cabine komen.