Heb ik deze nu helemaal over het hoofd gezien....
Ziet er een imposant schip uit Dany. Romp ziet er alvast strak uit.
Fred
Fred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan gebeuren Fred, ikzelf zie ook niet echt iedere post hoor.Heb ik deze nu helemaal over het hoofd gezien....
Fred
Zie en denk hetzelfde.Mooi millimeterwerk weer hier!
Tjah, ik kan het niet helpen om papier met pré-shaped, perfect gevormde stukken te vergelijken. En ik vertik het om bepaalde pillen te slikken die weliswaar de bloeddruk kunnen regelen maar dan "andere" neven-effecten hebben waardoor zowel ik als mijn madam niet van elkaar kunnen genieten. Ergens zal ik toch nog moeten leren dat een papieren model er niet altijd exact als het echte ding eruit kan zien denk ik.Minder ontspannend dan plastic??? Grapje, zeker?
Goed bezig nochtans, maar de gezondheid gaat uiteraard voor.
Veel beterschap!
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in Marc, maar voor diegene die het resultaat bekijkt maakt het niet echt uit hoeveel werk de bouwer erin gestoken heeft... en dat is natuurlijk de vloek van internet en forums en dergelijke.Verkeerde opvatting Dany
Ge doet uw best en het ziet er allemaal ok uit , maar je mag zeker geen appelen met citroenen vergelijken
Papier bouw is even knap als Plastic modelbouw maar anders en er zit soms veel meer werk in als gewone modelbouw , ik doe het u niet na daar heb ik geen geduld voor
Maat dat komt goed hoor
Marc
Bedankt Roy, in eerste instantie dacht ik dat ik de oriëntatie ervan verkeerd had omwille van de rare positie van de traptreden maar toen bekeek ik de coverfoto van de kit eens goed (foto van het echte schip) en zag ik dat de treden idd NIET op de lengteas van het schip bevestigd waren.Die schoorstenen zien er inderdaad spik en span rond uit, goed gelukt.