Mensen ,vrienden en collega's ik heb weer een verhaaltje rond deze bouw van mijn cabrio
Om te beginnen ik moest toch mooie wieltjes hebben voor het cabriotje nu toch een paar weken alles afgezocht of wel uitverkocht ofwel niks te vinden zelfs bij Brouwers waren ze aan het meezoeken , nu had ik al bij Domino gekeken maar blijkbaar niet goed want verleden week zondag terug gekeken en daar zag ik plots velgjes naar mijn goesting ( zin ) staan , dus bij deze direct besteld dinsdag krijg ik bericht dat de betaling in orde was en de bestelling al onderweg was , dus den deze ongeduldig als altijd de hele morgen voor de venster aan het ijsberen dag na dag ( nu echt niet letterlijk maar toch redelijk veel voor de venster gestaan )
Plots de 13de stopt er een wagen van bpost voor onze deur ikke blij loop naar beneden ( net een klein kind ) en wat zie ik die dame gaat naar de deur naast ons met een tamelijk grote doos " oei dat kan niet voor mij zijn " dacht ik en inderdaad alhoewel de luiaards naast ons thuis waren deden ze ( alle geluk ) niet open dus de doos terug in de auto en weg
Nu vandaag nog altijd niks ontvangen , ikke ongerust , maar hoe het gekomen is weet ik niet maar alle e-mails waren van de dag ervoor gewoon weg alleen de e-mails verder niks en dan nook de gegevens van Domino ,heb direct een e-mail gestuurd naar Domino om mijn gegevens en twee sec. later had ik mijn gegevens terug en aan de hand van dat trackingsnummer kwam ik erachter dat het pak de 13de al was aangeboden en nu kon ik het gaan afhalen op ons postkantoor ok ik daarheen en wat zag ik tot mijn verbazing het was wel die grote doos voor twee setjes velgjes ok ze konden niet beschadigt worden
Maar nu is mijn vraag kan een postbode niet lezen of wat er komen naast de deur wel veel pakjes maar er staat bij hen geen huisnummer op en bij mij in grote metalen cijfers 72 daar kan je moeilijk naast kijken , of was het gewoon de macht der gewoonte
Maar ik ben nu content ik heb mijn velgen straks foto's laten zien
grt
Marc