Ik sta weer een stapje verder , gisterenavond nog wat kunnen doen , ik heb heel voorzichtig met een scherp breekmesje in de contouren gegaan van de deuren tot ik op de binnenzijde een witte aftekening kreeg en heb daar dan ook weer even over gegaan met mijn mesje , en na een tijdje zat ik er mooi door daarna de rest van het dak schuin naar achter doorgesneden en daarna de treeplanken of dorpels
Voor de koplampen is me er terecht op gewezen dat ik in de fout was gegaan maar aangezien er zoveel verschillende kevers gebruikt zijn in de film was het zeer verwarrend om de juiste keuze te maken in bovenstaand schrijven heb ik mijn ondervindingen daar al uitgelegd zelfs op de screen-shot staan duidelijk serieuze fouten namelijk als de kever doorgescheurd is ziet men duidelijk dat het dak ietsje naar achter een stuk heeft zitten en de achterzijde heeft dat ook , dus als men de kever zou terug ineen steken zou er een opening zijn van een kleine 20 cm want boven komen die uitsteeksels tegeneen en onderaan is er niks
Nu wat de koplampen betreft om verder te gaan heb ik deze oplossing bedacht . Zoals ik al dikwijls geschreven heb zit ik met een tamelijk grote stock van Porsche onderdeeltjes die ik voorzichtig allemaal heb losgemaakt en in doosjes gesorteerd , en in 1 van die doosjes zitten allemaal voor en achterlichtjes ( waar ik ondertussen Steven flink mee geholpen heb )en daar heb ik dan dit gevonden
gewoon een naakt lensje waar ik een ijzerdraad heb rond gekleefd van 0,2mm, ik weet het is nog niet 100% maar ik zit volgens vele beelden dicht in de goede richting zowel de afstand als de grote , het is niet 100%
Nu nog even een kijkje hoe ik nog verdere zaken heb doorgesneden
De binnenhemel is ook afgetekend maar ik merk op de foto dat het niet helemaal recht getekend is dus zal ik opnieuw moeten aftekenen ( ben blij dat het nog niet gesneden was )
zo dat was het , beste vrienden nog even ter inlichting vandaag moet ik mijn vrouwke binnenbrengen om een kleine ingreep haar batterij van haar neurostimulator is leeg en daarvoor moeten ze even in haar buik zijn , maar het schandalige is , ons was belooft dat ze nu eentje kreeg die ze langs buiten kan opladen dan zou ze niet meer geopereerd moeten worden , maar onze leuke regering heeft dat afgeschaft dus alle drie a vier jaar een nieuwe rits in haar buik
Dit even terzijde , het kan zijn dat jullie het even zonder mij zullen moeten doen en vrienden dat zal toch wel gaan he efkes zonder mij
Marc