Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
begonnen met de verdere afwerking van de masten
als eerste een hulpblokje gemaakt om het vierkante deel boven aan de mast af te tekenen en als hulpmiddel met het schuren
aangezien ik pas vanaf september eventueel gebruik kon maken van een draaibank ga ik de masten toch maar weer op de schuurmachine op maat maken
allereerst de trapjes gemaakt. hiervoor de standaard meegeleverde trapjes gebruikt, echter deze wel wat afgeschuind en een lichte ronding er in gemaakt. de poging om de echte kopieën van de trappen te maken zoals bij het origineel waren mislukt.
verder de scharnieren op de deurtjes gemaakt, morgen de handgrepen erop maken
(moet eerst nog even snel nieuwe kleine boortjes gaan regelen)
Die macrostand is inderdaad wat verradelijk, maar lig er niet van wakker, hoor!
ik gebruik zelf die foto's voor correctie indien mogelijk.
Anders gezien is het de grens van je afwerking, gebruikte technieken, en materiaalstruktuur.
wij zijn nog steeds ambachtelijk aan het werken, in onze hobby.
groetjes
Ward
maar weer eens verder met de kanons.
heb als proef bij een kanon de strips aangebracht (schilderstape wat eerst zwart geschilderd is)
verder op zoek naar goede blokken, mijn vorige leverancier was ermee gestopt.
nu een proefbestelling geplaatst bij een nieuwe leverancier. zodra ze binnen zijn zal ik de resultaten hier wel delen
Vandaag de masten in dry-fit verder gepast.
binnenkort kan dit vastgelijmd worden (ik ga voorlopig nog niet hoger vastmaken, komt pas als het onderdeel voorzien is van het want)
Erg mooi hoor, pakken netter als hoe het origineel erbij ligt. Maar ik zie daar op de achtergrand een tamelijk antieke multiplex zender , wat mij natuurlijk benieuwd maakt naar het voertuig die daarmee bestuurd wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.