Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig en goed uitgekiend, ik doe deze bouw zeker niet na.
Zou toch graag een persoonlijke opmerking willen plaatsen in de hoop dat je dit niet kwalijk neemt.
In het geheel bekeken heb ik het een beetje lastig met het concept van de standaard om reden dat je het dek van de prachtige boot voorziet van uitrustingsstukken zoals ze in de haven zou liggen. Ik had dan ook gedacht, toen je van een sokkel sprak, dat je de boot zou presenteren in een soort haven setting, aangemeerd aan een kade. Had mij daar een L-vormige sokkel bij voorgesteld met een kaaimuur op de achtergrond en de boot er voor.
Waarom zeg ik dit? Wel éénvoudig omdat ik een beetje vrees dat men nu afbreuk zal doen aan je prachtige werk als men die uitrustingsstukken zonder personeel er op ziet liggen.
Wij allen en jij in de eerste plaats weten natuurlijk wat je uiteindelijke bedoeling is van je presentatie maar als je die boot ooit zou meenemen naar shows of in wedstrijden zou plaatsen vrees ik dat men het geheel niet goed zal begrijpen.
Nogmaals: is mijn persoonlijk idee maar vond dat ik het toch eens moest vermelden. Is zeker geen afbreuk aan je prachtige werk.
Erwin
Je zou kunnen overwegen om dit model aan te melden bij de maandwedstrijd die Ron organiseert.
Prachtig resultaat Homeghost.
Respect voor jou en je werk.
Of voor model van het jaar