Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi,ik kreeg vandaag bericht dat hij is verzonden dus zal hem wel snel binnenkrijgen.Als die duitsers toch een jaar of 2 meer de tijd hadden zou de oorlog er toch heel anders uit hebben zien denk ik.
Oei... nog zoveel werk aan?Ik ben wel van plan om mijn project af te werken maar dat gaat vrees ik niet lukken tegen de einddatum.
Sorry Fred, ik ga er niet met verder.
Fred, met m'n Tiger trek ik me terug uit de wedstrijd,maar bouw verder als m'n rugproblemen het toelaten.
Je mag dan ook m'n topic verplaatsen naar de gepaste plaats,als mijn rug het toelaat ,werk ik er stilletjes verder aan.
Groetjes Filip
Ik ben wel van plan om mijn project af te werken maar dat gaat vrees ik niet lukken tegen de einddatum.
Dag Fred, de Lamborghini ga ik niet voor de eind datum gereed krijgen (ik dacht dat deze datum eind december was).
De datum verlengen tot eind 2013 komt mij goed uit want ik kan op dit moment niet bouwen omdat ik ben aangereden door een dronken bestuurster.
Tja, ik ben terug volop in aktie geschoten en denk de eindstreep nog wel te halen... maar zoals jullie reeds melden heeft het weinig zin als ik nog de enigste ben
Dus ik laat me vlotjes op de weg begeven van de meerderheid. Ik zie het wel.
Ik ben het eerlijk gezegd uit het oog verloren en er nu nog aan beginnen is ook geen optie. Bij deze dus mijn excuses maar ik trek me terug.
Ben er nog aan bezig maar de eindstreep binnen 14 dagen zal ik niet halen als het mogelijk is mag je het topic verplaatsen
Zoniet dan mag het afgesloten worden en zal ik er een nieuw voor aanmaken.
Zal ik deze verplaatsten naar de space afdeling Davy? Dan kan je er rustig aan doorwerken.
Fred