Hoofdsponsor

1/24 VW Corrado van Revell

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
denkelijk o.o.t.b maar dat kan veranderen naar gelang de bouw meevalt , maar dat zullen enkel andere velgjes zijn
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Het verbaasde mij ook hoor , en bij deze koude temperaturen het ging vanzelf , en het grappigste van de zaak is dat ik de lekkende H&S airbrusch gebruikt die deed het nu voortreffelijk
Dank u

Dat is heel mooi spuitwerk Marc maar ik begrijp niet waarom je de voorbumper niet van de sprue gehaald hebt voor het spuiten.

beste Michel , lach niet gewoon clear van Brico een spuitbus die ik gedecanteerd heb dat wil op het spuitkopje een darmpje bevestigd en alles in proper flesje gedaan met een goede sluitdop en daarmee mijn ab gevuld
Doe ik dikwijls zo met modellen die van minder kwaliteit zijn
beste Erwin ik weet het ook niet misschien om beter vast te kunnen houden

Zo zie je maar dat men niet altijd het duurste product nodig heeft om een goed resultaat te verkrijgen hé.
Top Marc (y)

Wordt deze laklaag net zo hard genoeg om te gaan polijsten of zal je het zo laten ? (Zelf durf ik eigenlijk zelfs niet eens polijsten op een model...)

Dank u heren , neen Michel da is gewoon vernis uit een spuitbus , en deze hard ook uit maar dat zal ietsje langer duren eer ze echt hard is
Polijsten of polieren in het Vlaams doe ik niet , ben tevreden zo

Mooie strakke laklaag.Gebruik ook altijd de hoogglansvernis van Brico,ben er ook tevreden over.
Marc S.

Beste vrienden , ik heb het gevoel dat ik terug in gang ben geschoten in verband met bouwen , alles verliep zo moeizaam lukte soms niet goed
Nu sinds gisteren begint het tij wat te keren en heb er terug veel zin in
Nu de Corrado blinkt mooi en daar is het mee begonnen denk , nu gisteren de hele dag ( de tijd die beschikbaar was he ) bezig geweest met de sierlijsten af te plakken om die zwart te spuiten, kwam toch weeral tot de vaststelling dat op enkele plaatsjes de vernis weer los liet gelukkig op de sierlijsten zelf
Om wat verder te werken heb ik er een wiel ondergezet en dat sloeg heel dik tegen de band komt 2 a 3 mm onder de carrosserie uit wat natuurlijk niet kan en niet mooi is
Dus op zoek naar andere velgjes en dit keer heb ik BBS velgjes gevonden die ten eerste veel mooier zijn en die wel onder de carrosserie kunnen kijk maar

Bijlagen

• IMG_9791.JPG
    IMG_9791.JPG
    403 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9792.JPG
    IMG_9792.JPG
    161,6 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9793.JPG
    IMG_9793.JPG
    196,7 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9794.JPG
    IMG_9794.JPG
    485,3 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9795.JPG
    IMG_9795.JPG
    251,7 KB · Weergaven: 11
Ja dank u , maar niks past goed nu weer de ramen als ze erin zitten kan ik de onderkant niet meer op zijn plaats zetten , nu heb ik de ramen uitgezaagd en ga ze ieder apart kleven

Terug
Bovenaan