Hoofdsponsor

1/24 VW Corrado van Revell

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
denkelijk o.o.t.b maar dat kan veranderen naar gelang de bouw meevalt , maar dat zullen enkel andere velgjes zijn
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Het verbaasde mij ook hoor , en bij deze koude temperaturen het ging vanzelf , en het grappigste van de zaak is dat ik de lekkende H&S airbrusch gebruikt die deed het nu voortreffelijk
Dank u

Dat is heel mooi spuitwerk Marc maar ik begrijp niet waarom je de voorbumper niet van de sprue gehaald hebt voor het spuiten.

beste Michel , lach niet gewoon clear van Brico een spuitbus die ik gedecanteerd heb dat wil op het spuitkopje een darmpje bevestigd en alles in proper flesje gedaan met een goede sluitdop en daarmee mijn ab gevuld
Doe ik dikwijls zo met modellen die van minder kwaliteit zijn
beste Erwin ik weet het ook niet misschien om beter vast te kunnen houden

Zo zie je maar dat men niet altijd het duurste product nodig heeft om een goed resultaat te verkrijgen hé.
Top Marc (y)

Wordt deze laklaag net zo hard genoeg om te gaan polijsten of zal je het zo laten ? (Zelf durf ik eigenlijk zelfs niet eens polijsten op een model...)

Dank u heren , neen Michel da is gewoon vernis uit een spuitbus , en deze hard ook uit maar dat zal ietsje langer duren eer ze echt hard is
Polijsten of polieren in het Vlaams doe ik niet , ben tevreden zo

Mooie strakke laklaag.Gebruik ook altijd de hoogglansvernis van Brico,ben er ook tevreden over.
Marc S.

Terug
Bovenaan