Hoofdsponsor

1/24 VW Corrado van Revell

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
denkelijk o.o.t.b maar dat kan veranderen naar gelang de bouw meevalt , maar dat zullen enkel andere velgjes zijn
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
beste vrienden , om even jullie te informeren met de Corrado gaat het zeer moeilijk maar er begint nu toch schot in de zaak te komen , heb geen beelden genomen omdat het niet echt de moeite was omdat het gewoon was de onderkant met het interieur paste langs geen kanten moeten vijlen zagen en slijpen nu vandaag een doorbraak en dan kan ik verder en komen er terug beelden

Beste vrienden even snel een update , het is te zeggen de eindfoto's van de Corrado
In feite ben ik dolblij dat hij af is , ben ook blij dat dit misbaksel niet meer op mijn tafel moet staan , hij van ver mooi maar verre van mooi , niks maar niks paste mooi , heb verschillende keren hem verticaal willen klasseren
Ok genoeg foto's
Kleine opmerking de motorkap ligt er maar los op er waren geen scharnieren of bevestigingspunten

Bijlagen

• IMG_9828.JPG
    IMG_9828.JPG
    130,8 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9829.JPG
    IMG_9829.JPG
    159,5 KB · Weergaven: 14
  • IMG_9831.JPG
    IMG_9831.JPG
    207,8 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9832.JPG
    IMG_9832.JPG
    151,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9833.JPG
    IMG_9833.JPG
    167,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_9834.JPG
    IMG_9834.JPG
    210,9 KB · Weergaven: 15
We hebben wel eens een mooier resultaat van je hand gezien, mee eens. Maar de complimenten gaan dan toch in de richting van volharding en van het niet opgeven. Daarnaast, leuk om dit model (rara waarom die nooit voorbij komt in de bouwverslagen) eens afgerond te zien.

Proficiat met je doorzetting Marc.
Als niet autobouwer lijkt mij deze toch nog zo slecht niet en in ieder geval heb je weer een VW bij in je collectie.

Dank u heren
@Roy om even een verklaring bij uw vraagje
Ten eerste was ik zo verontwaardigd door dit model dat meer aan het sukkelen was dan bouwen , tot over een uurtje sloeg nog van alles tegen
ten tweede ik heb wel heel wat minder tijd ( hopelijk betert het )ik sta thuis nu voor alles in en dan wekelijks naar de kliniek voor een hele dag mijn excuses hiervoor

Inderdaad niet je mooiste resultaat Marc , maar toch de eerste prijs voor moed zelfopoffering en volharding 👍🏻

Greetzzzz Modest.

Glad that you pushed through , and sorry to hear about all the issues with it, it happens they, are out there , note to self , don’t buy this kit.
G

Zelf kan ik maar dromen van zo een resultaat en voor mij is deze mooi geslaagd.
Zeker met alle problemen van deze kit.

Dank u Gentlemen , het is inderdaad niet mijn beste maar het model sprak mij aan , hij gaat nu stilletjes verhuizen tussen mijn andere VW modellen

Terug
Bovenaan