Er komt nog een staartje aan de Golf ik moet ( mag ) nog een soort vignette bouwen in de vorm van garage gewoon propere garage geen werkplaats propere vloer en twee witte muren en de voor en zijkant transparant ,hopen dat het lukt
Ik ben begonnen met iets dat ik nog had liggen maar weet met alle middelen van de wereld niet hoe dit spul heet of waar ik het kopen kan
Tiger heeft ooit eens op een leden dag er een voorstelling over gegeven , pracht product , en op een of andere beurs heb ik dan zo een plaatje gekocht maar geen enkele modelbouwwinkel kent het en verkoopt het zeker niet
Dus mijn idee was om een verre copy te maken van de foto's die ik gekregen heb van de echte Golf op de achtergrond kon ik het een en ander zien
De muren zijn ingekrast in die plaat
Het product zelf
de eerste proefopstelling de garagepoort is gescratcht uit styrene en de groeven zijn gewoon gemaakt met een breekmesje en daarna uitgekrast met een stompe kleine schroevendraaier de rails van de poort komen van een I profieltje
de plintjes zijn van een styreen strip en daarna grijs gespoten met de A.B.
Het stopcontact met schakelaar zijn op schaal gescratcht naar eenn voorbeeld vlak naast mijn werktafel , de elektrische leiding komt van die groene binddraad op zo een rolletje voor in de tuin , daar de isolatie afgeprutst en ook grijs gemaakt
Nu dit al achter de rug is kan ik stilletjes aan de vloer beginnen er komt nog een smeerput met houten afdekking
Ook ben ik nog aan het denken om nog een luchtleiding tegen de muur te leggen