Beste vrienden na een weekje iets anders geschilderd te hebben ( muren , plafond ) ben ik terug met leuke dingen en een enorme tegenslag iets wat ik nog nooit voor gehad heb
Maar dat straks , om te beginnen ben ik begonnen met de decals te kleven dit is wel wat anders dan gewoon een embleempje hier en daar
nog een paar beelden van motor en interieur , het reservewiel zit mooi achter de rug van de chauffeur maar na montage zie er totaal niks meer van daarom een kleine aanpassing gemaakt .
Normaal moet de rug van de passagiers zit met twee pinnetjes in de zit vastgekleefd worden , deze heb ik verwijderd de rug met plasticard dichtgemaakt mee in kleur gezet en deze naar voor gekiept zodanig dat je het wiel wel ziet zitten
nog even de motor
En dan nu de tegenslag , hoe het komt daar heb ik geen verklaring voor
Nu gebruik ik al verschillende jaren dezelfde vernis ( hoogglanslak ) nog nooit heb ik problemen gehad maar nu bij deze mooie bouw slaat het noodlot toe
wat het veroorzaakt weet ik niet neem nu dat de vernis vecht met de Tamiya verf , wat kan , dan zou al het groene toch moeten opgooien neen alleen op bepaalde plaatsen , nu dacht ik een vettige vinger afdruk ? dus geschuurd en opnieuw gespoten en opnieuw dezelfde problemen
1 Geluk heb ik als het droog is kan ik het mooi afschuren zodat je er niks meer van ziet de rest is ok zelf het gehele dak is zonder enig probleem in de vernis gezet dat ging allemaal perfect maar nu gebeurt dit ik kan het niet verklaren
De enige verklaring is dat het de Tamiya verf is die vecht met de vernis want het oranje is Vallejo en daar gebeurt niks mee
Ik krijg het wel goed
grt
Marc