heb je 2 vellen decals gekregen van Revell? want het is nog niet steeds duidelijk over welk vel het nu gaat?
_ Het vel dat bij de kit was, daar is het misgelopen aan ene zijkant
_ De decals die je van Revell gekregen hebt, vallen in 10 stukjes uit elkaar...
_ welke heb je dan nu gebruikt? er is nergens sprake geweest van een 3e setje???
Lijkt voor jou misschien raar dat we erover doordrammen, maar blijkbaar ben ik niet alleen die het niet duidelijk vinden.
Het is zoveel leuker om een duidelijk topic te lezen
Lees ook eens soms je eigen posts na, want soms is er niks te snappen van je woorden en zinsbouw zonder leestekens
Beste Filip het is het tweede vel decals waar ik het over had da was goed aangenomener eergisteren de eerste afbeelding ngengebruikt maar zodra hij van het papier kwam barste deze in stukken ook nog nooit meegemaakt ok met zeer oude decals ja maar met nieuwe raar ik vind het ook maar alles is ok na een laagje vernis
nee, ik wil geen perfect getypte teksten, maar leesbaar is toch een minimum? Letters door elkaar gooien en dan 3 zinnen zonder leestekens is echt moeilijk lezen. Jij zal wel weten wat er staat, want je hebt het zelf getypt. Maar je zit hier met mensen die niet weten wat je bedoelt en dan zit je nog eens met een kleine taalbarriere tussen Vlamingen en Nederlanders
ben benieuwd als deze kastenwagen klaar is
, naar echte eindfoto's (en liefst niet eindfoto's, maar toch nog dat en dat en dat moeten doen)