Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb dit stukje een paar keer gelezen en wilde bijna om een Nederlandse vertaling vragen tot de 20eurocent viel handschoenen aan dan maar Coachke.ik heb door jaren te werken aan auto's nogal een grof vel en raar harde vel maakt krasjes op de zachte plastiek daarom gebruik in een zachte doek om onder te leggen en vast te nemen
Mooi afgewerkt die ramen, en goeie tip met die sponsjes Marc. Willy.De volgende werken op het bouwplan zijn de ramen afplakken om de zwarte randen te spuiten , schilderen met penseel is niet zo makkelijk omdat de dekking op een doorschijnend onderdeel laat altijd lichte en donkere vlekken doorschijnen en een tweede laag is dan weer te dik dus de airbrush ter handen genomen een beetje van het donkerste grijs van Vallejo in gedaan en hopla klaar
Maar eerst ben ik nog wat uitleg verschuldigd
het glaswerk
ik heb door jaren te werken aan auto's nogal een grof vel en raar harde vel maakt krasjes op de zachte plastiek daarom gebruik in een zachte doek om onder te leggen en vast te nemen
In de kit zit een velletje zelfklevend papier met de sjablonen op om op het glaswerk te kleven reeds uitgekapt
Vooraleer ik begin kleef ik langs de andere zijde het glas af ook om te beschermen en ook om geen spuitnevel op te krijgen ( geen foto van sorry )
nog iets ik keef het sjabloon langs de binnenkant , waarom zal je je afvragen wel eenvoudig omdat het bij auto's 1/1 ook zo is behalve de zijkanten daar zijn delen aan de buitenkant ook mat zwart en daar moeten we dan weer anders werken maar dat is voor later
Hier een afgeplakt raampje
nu even iets anders , jullie kennen allemaal die groene sponsjes om potten mee te kuisen , wel pik er eentje uit de keuken thuis of anders spring even binnen in de Action of Aldi daar heb je een heel pak voor geen geld ( ik gebruik die wel veel dat is ook weer voor in een tutorial )
Dan neem je zo sponsje en trek het groene deel eraf sponsje mag weg of bijhouden voor een andere job of zo
in het begin zijn die schuurmatjes een beetje stijf maar dat veranderd snel hoor , nu gaan we daar de te beschilderen delen mee schuren tot alles goed mat is , geen nood aan de andere kant zie je er niks van
Erratum nu blijk ik toch een foto te hebben van de beschermende tape aan de achterkant ( sorry guys )
ok beste bouwvrienden dat was het weer voor nu , ik hoop dat onze beginnende bouwers er iets van opgestoken hebben ( en de oude rotten in het vak he )
Marc