Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Roy gaf me de raad om eens een foto te tonen hoe een decal zit als hij volledig opgedroogd is en hij had wel gelijk
Dus bij deze zal ik mijn foutje rechtzetten
Dank voor het tonen. Je hebt waarschijnlijk sol / set gebruikt?
Als je dit straks een paar laagjes 2K lak geeft en vervolgens gaat polijsten, krijg je een spiegelglad resultaat. Niets moet he, alles mag. De decal is in elk geval keurig op z'n plaats.
neen neen ik bedoelde alleen dat er zoveel decals te kleven zijn en begrijp dat ze er allemaal nog bij kunnen ,
Het schema is heel duidelijk genummerd , maar zoveel
@ Pascal dat valt redelijk goed mee natuurlijk is grote voorzichtigheid geboden ooit heb ik eens tegenslag gehad met het Jagermeister busje en moest een nieuw setje bestellen
Krijg nou wat, dit wordt een Coachke-mode van de hogere kwaliteitscategorie! Polijsten betekent denk ik dat je dit model bovengemiddeld koestert…
Ik hoop dat het ok is dat je de schuurfase binnen het polijstprocédé overslaat; voorzichtigheidshalve is dat meestal nog wel aan te bevelen. Maar ik ben blij verrast dat je het polijstavontuur aangaat! Deze ga ik dus met toenemende interesse volgen.
Waarom word er meestal gedacht met een laagje (of twee) kan ik gaan polijsten??? Ik zie ondanks de oh en ahs op een foto al twee plekken waar je door de vernis ben gegaan. Jammer van je werk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.